زندگی....
 
CliP
من آن غریبه ی دیروز ، آشنای امروز و فراموش شده ی فردایم . در آشنایی امروز مطالبی می نویسم و عکس ها و نوشته هایی قرار می دهم تا در فراموشی فردا یادم کنید . غرض نقشي است كز ما بازماند / كه هستي را نمي‌بيبنم بقايي...
 
 
جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, :: 13:45 ::  نويسنده : مریم

 

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من وتو برود

زندگی   تجربه ی شب پره در تاریکی است

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد

زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی می پیچد

زندگی دیدندیدن یک باغچه از شیشه ی مسدود هواپیماست       خبر رفتن موشک به فضا

لمس تنهایی ماه             فکر بوییدن گل در کره ای دیگر

زندگی شستن یک بشقاب است

زندگی مجذور اینه هاست                     زندگی گل به توان ابدیت زندگی ضرب زمین در ضربان دلما

زندگی هندسه ساده و یکسان نفس هاست

هر کجا هستم باشم

اسمان مال من است

پنجره فکر هوا عشق زمین مال من است

چه اهمیت دارد     گاه اگر می رویند    قارچ ها ی غربت؟

من نمی دانم که چرا می گویند

"اسب حیوان نجیبی است کبوتر زیباست "

وچرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست

گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد

چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید

واژه ها ار باید شست

واژه باید  خود باد واژه باید خود  باران باشد

چتر هارا باید بست زیر باران باید رفت

فکر را خاطره را زیر با ران  باید دید

عشق را زیر باران  باید جست

زندگی تر شدن پی در پی

زندگی اب تنی کردن در حوضچه اکنون است

رخت ها را بکنیم  اب در یک قدمی است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای من و آدرس nouri58.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 56136
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ

کد زیباساز انفجار گل


(ÏÑíÇÝÊ ˜Ï ÓÇÚÊ)
                    
 
 
 

کد تغییر شکل موس

دریافت کد بارش ستاره

کد موس ستاره و قلب

کد چرخش تصاویر

دریافت کد موس حباب


kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

کد گرد شدن تمام تصاویر وب